ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه متعلق به کلاس 2.2 ؛ دوره 30 مدرسه علامه حلی 1 تهران

جواب سوالات آقای قادر

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

این هم از جوابها :

این جوابها توسط من (حسن اسپایدی) و م.ش.د داده شده.شما با خواندن این دو میتوانید با راه حل های مختلف آشنا شوید.

علاوه بر آن  اگر جواب هردوی ما یک چیز بود میتوانید از جواب ما مطمئن تر شوید.

یا اگر یکی از ما سوالی را غلط نوشته بود با مطالعه جواب فرد دیگر راه حل و جواب درست را بیابید.

لینک

در صورت خواستن سوالات کمی پایین تر بیایید.

نظر ندید اینجوری میشیما(به ترتیب من و عمو م.ش.د):

Image result for angry  green goblinImage result for angry nerd


۹۴/۰۳/۱۳
حسن اسپایدی

نظرات  (۱۱)

۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۲ محمد شهبازی
بچه آب دستتونه بزارین زمین.....
همین حالا به قسمت چت روم بیاین و در"کــــــارنــــــاوالـــــــ کَـــــــــل" شرکت کنین...


پاسخ:
       OK.OK.OK
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹ محمد رضا مشهدی
دقت کردی اگه اون سه حرف م ش د رو به وصل کنی میشه و مشد و اگر هویت اضلی ینی شبازی باشه به جز رابطه ی بغل دستی بودن لین رابطه هم هست
پاسخ:

راست میگی.دقت نکرده بودم.حالا هرکی بود دستش درد نکنه دیگه.

۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۹ حسن اسپایدی
منو این شکلی نکنید دیگه دوستان
پاسخ:

این شکلی:

Image result for rhino marvel angry

۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ حسن اسپایدی
راستی یه خبر:
نیمه شعبان مبارک.
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۷ حسن اسپایدی
خبر خبر.
مشهدی دوباره نوشت شبازی
پاسخ:

به تو چه ؟ بچه ی بد.

وای!!!به خودم گفتم بچه ی بد...

چه بجه بدی ام من...

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹ محمد رضا مشهدی
یه سوال به تو چه ربطی داره من به اون شبازی بگم دوست دارم اصلا مشکلیه
پاسخ:
sorry mashad.sorry
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۱ محمد شهبازی
بله مشکلیه آقای مشدی
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۴ محمد شهبازی
بچه ها برای فردا باید دفتر آقای نبی زاده را تحویل بدهیم؟
پاسخ:
نه بابا.
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۷ محمد شهبازی
منظورم برای شنبه است
پاسخ:

نه شهبازی جان.نه!

گفته اگه جزوتون ناقصه بگید از نمرتون کم کنم.ما هم که حتما میگفتیم.

راستی جزوتو میشه ایمیل کنی؟؟جزوه خودم کامله اما خودم هم نمیتونم بخونم.یا حداقل سوالات نبی رو بفرست.

تو گفتی یه چیزایی داره آماده میشه؟درسته؟

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۰ محمد علی سلیمان زاده
سفیدو شهباز خیلی ** خونید ینی خیلی
پاسخ:
هر گونه توهین به افراد حقیقی و حقوقی کاری خطاست.تکرار نشه جناب محمد علی سلیمان زاده.
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۲ محمد علی سلیمان زاده
ولی من تو یه جمله موندم

خط کش نداری
پاسخ:
به معلمی مثل آقای قادر توهین نکن.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی