ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه متعلق به کلاس 2.2 ؛ دوره 30 مدرسه علامه حلی 1 تهران

جزوات زیست و زمین شناسی

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

سلام دوستان

روزتان قشنگ

اول از همه بگم که احتمالا تا یه مدتی نتونم وبلاگ رو آپ کنم که مسئولیتش میوفته رو دوش دوستم آقای فشارکی!در ضمن یه نویسنده میپذیریم!البته پرکار مثل غده تیروئید!

دوم اینکه من زمین شناسی رو اشتباه آپلود کرده بودم(بازم عذرخواهی)

سوم هم اینکه زیست توسط آقای صابری برایم ارسال شد که الان برای دانلودش میتونید روی لینک ها کلیک کنید

لینک زیست ترم دوم

لینک زمین شناسی(همون جاسوسی در زنگ تاریخ و ...)

 

پس قرارمون این شد که یه نویسنده بیاد کمکمون.راستی رمز رو به هیچ کسی ندید حتی 2.6!!!!

۹۴/۰۳/۰۹
آریا علی اکبری

نظرات  (۱۰)

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۸ امیرحسین ندایی پور اصل
ba salam
hameye ax ha ramz mikhahand va pas az vared kardan,in payam chup mishavad:
windows photo viewer cant open this file because the file appears to be damaged,corrupted,or is too large!
va men allah tawfigh
پاسخ:
چک شد درست است لطفا ایمیل خود را چک کرده و رمز را با دقت وارد کنید(به فارسی بودن یا نبودن و بزرگ و کوچکی هم دقت کنید)
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۷ امیرحسین ندایی پور اصل
با سلام
مشکل رفع شد.
باتشکر
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۸ محم شهبازی
ایمیلت را بده فشارکی...
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۱ حسن اسپایدی
مرسی استاد علی اکبری کوچیکتم حسن اسپایدی.
واقعا عالی ای شما.
راستی من وقت اضافه زیاد دارم چون قدرت حفظم خوبه(تعریف از خود نباشه.من اجتماعی رو جمعه تموم کردم چون فکر میکردم یکشنبه اجتماعی داریم هاهاها)
و همین طور تو اینترنت پلاسم.برا همینه اطلاعاتم تو زمینه فیلم و بازی آپدیت شدس!میشه من نویسنده شم؟؟؟
دلمو نشکنید ....(شکلک بغض)
پاسخ:
نام کاربری بیان لطفا!
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۵ حسن اسپایدی
spidey.ir
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۲ محمد امین خدادادی
من دوست دارم نویسنده شوم
پاسخ:
نویسنده انتخاب شد
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۳ حسن اسپایدی
کی شد آخر؟؟؟(نویسنده رو میگم)
پاسخ:
خودت یعنی خودم یعنی من و تو یکی هستیم.تا حالا جواب خودمو نداده بودم.
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۰ محمد امین خدادادی
کسی هست؟
پاسخ:

من برگ چغندر نیستم خدادی جان.امرت چیه؟

(من میرم خونه ی مردم میگم کسی هست.)

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۶ محمد علی سلیمان زاده
هر کی هس بگه زیست کل ساله یا ترم دو

با تشکر
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۳ سینا سپهوند
من حاضرم نویسنده بشم
پاسخ:
نویسنده انتخاب شده .برادر سپهوند.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی