ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه متعلق به کلاس 2.2 ؛ دوره 30 مدرسه علامه حلی 1 تهران

جزوانه

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ
با سلام
به وبلاگ جزوانه مدرسه علامه حلی 1 خوش آمدید.
این گروه برای رفاه دانش آموزان در جزوه نویسی(ننویسی!)است تا دیگر دغدغه ای برای امتحانات نباشد.
جزوه ها در حال تکمیل هستند

نظرات  (۴۹)

با سلام ،
با تشکر از نیت خیر شما در پیوست نیازمندی های اینجانب می آید(به ترتیب اولویت):
1.اوراق تمرینی درس هندسه
2.اوراق تمرینی درس ریاضی2
و من ا... توفیق
پاسخ:
سلام
اوراق تمرینی درس هندسه قرار گرفت
به امید خدا
همان ناشناس قبلی هستم!
وهمچنین جزوه ی درس دینی 
التماس دعا
پاسخ:
حتما"
یا علی مدد
(می شناسید دیگر،ان شاا...)
آقا ببخشید چند لحظه توجّه فرمایید لطفاً...
"2.2 یعنی 25 روح در یک بدن"یا"2.2 یعنی یک روح در 25 بدن"؟
با تشکّرD:
پاسخ:
با تشکر تصحیح شد
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۷ امیر سالار باقران
ثلام 
اقا جزوه ی متون و دستور هم بزارین دیگه....
:-)
پاسخ:
حالا چون شما گفتین الان میزارم
همین الان از یکی از بچه های ٢/٦ رسید که از بعضی از إعلام میاد
پاسخ:
خوب از چیا میاد؟؟
والا چون به أین منبع اعتمادی نیست خودم میام تو مدرسه از یکی می پرسم تقریبا کل اعلامو گفت :/
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۳ محمد علی سلیمان زاده
هرکی موافقه حق نظر لو به درد معلمی نمی خوره یه صلوات بفرسته
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵ محمد علی سلیمان زاده
کی الان اعلامو خونده
پاسخ:
بنده
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۰ امیرمهدى جعفرى فشارکى
من خوندم

۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۵ آریا علی اکبری
منم خوندم
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۹ محمد شهبازی
پس تاریخ چی شد علیک
پاسخ:
خب شما اول سوالاتو بدید
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ محمد شهبازی
فرستادم علیک یک بار دیگه چک کن
پاسخ:
tnx
*
با سلام
آقای سلیمان زاده،یک توصیه ی دوستانه:
I.این وبلاگ همان طور که می بینید با نیت خیری بر پا شده است.
II.پس بیایید با نظرات نا مناسب آن را از هدفش دور نکنیم.
III.ضمن آنکه معلمی شغل انبیا (ع)بوده
IV.و هیچ گونه توهین به ساحت معلم قابل قبول نمی باشد.
و من ا... توفیق
پاسخ:
صحیح است
*
حالا می توانیم با هم صلوات بفرستیم!
عیدتان هم مبارک!
التماس دعا
از آن جا که این ناآشنای ما آشنا به نظر میرسد فکر کنم اول اسمش ا
و بدون احتساب اورجینالیتش آخر فامیلش هم ر است 
                          سلام آقای ا.ن.ا
*
سلام علیکم و رحمه ا...،
به به افلی جان!
چه خبرا آقا؟
از این طرف ها!
دکتر(!)فقط یادتان باشد از این به بعد ایمیلتان راقابل نمایش نگذارید تا ما نفهمیم اول اسم شما "م" و آخر فامیلیتان هم بدون احتساب پسوند آخریه(!) "ی" است.
و در مجموع م.ش.د!
در ضمن اگر قدش متوسط بود مثل بنده،اطراف دست هایش بزنید!
فرد-فرد،زوج-زوج،کوب-خوب،...! 
التماس دعا!

*
با سلام 
راستی آقای م.ش.د مواظب باشید دچار 3-4 گانگی شخصیت نشوید با افلاطون و انگول و آن یکی!
التماس دعا!
*
و من ا... توفیق
شاید اینجوری باشد ولی من میخواهم شما ها را گمراه کنم

پاسخ:
الان شما آقای ا.ن.ا نیستید و آقای م.ش.د هستید!
منتظر جزوه حرفه و فن ومکمّلاتش باشید....
                        
                  
                         بزودی از سایت جزوانه
                                           .upcoming: pamphlet of drafting etc
                       
پاسخ:
برای اینکه ایمیل شما نشان داده نشود باید تیکی که پایین متن نظر هست را نزنید تات ایمیل شما نشان داده نشود
سلام بر همه
پاسخ:
آقای م.ش.د لطفاً با نام های مختلف وارد نشوید
صرفا جهت اطلاع ای پی شما اینجا هست که نام شما را فاش میکند و تمامی نظراتتان را جدا میکند
*
بله می بینیم که حکّام زر و زور و تزویر سعی در مخدوش کردن چهره ی بنده دارند ولی چه باطل است آنچه می پندارند!
(در ضمن این را یادتان رفت تقلید کنید:)
التماس دعا!
پاسخ:
این نظر مال آقای ندایی پور است
*
آقای م.ش.د شما هر چقدر هم پنهان کنید باز مدیران زرنگ وبلاگ می فهمند
و من ا... توفیق
پاسخ:
از این به بعد با اسم اصلی پیام بگذارید
*
بدانید این نظر قبلیه برای همان حکّام است که گفتم.(از طرف من نیست!)
التماس دعا!
پاسخ:
این نظر مال آقای ندایی پور است
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۹ امیرحسین ندایی پور اصل
با سلام،
چشم
التماس دعا
پاسخ:
ببخشید امیر حسین ولی این جوری وبلاگ به انحراف کشیده میشه و فقط حرکت عظیمی مثل خودکشی من میتونه جلوشو بگیره وگرنه من مشکلی ندارم الان نظراتو مشخص کردم  :|
راستی اگه میشه از دفترت عکس بگیر بفرست
ممنون
التماس دعا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۹ محم شهبازی
ببخشید من بچه بازی در آوردم از همه عذر میخواهم
پاسخ:
نه دیگه تموم شد بیخیال
راستی شما نمیخواید درس بخونید
خب جزوه هاتون رو بفرستید تا تکمیل کنم بزارم رو وبلاگ دیگه
:)
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۰ محم شهبازی
علیک ایمیلت را مرتبا چک کن
پاسخ:
چشم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۹ محم شهبازی
د اسمم جا افتاده 
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۵ محم شهبازی
روی برد من دیدم نوشته بودند که از صفحات111تا131و155تا172بعلاوه جزوه
نقشه کشی مبحث پرسپکتیو ها
                 همچنین نوشته بود در این آزمون حتما ترسیم داریم
و آوردن ابزار نقشه کشی شامل:
1-گونیای45 2-گونیای30 3-پرگاراتوددار4-اتود0.7 و0.3 5-پاکن  نیاز است

آوردن هرگونه شابلون هم تقلب به شمار می آید و آوردن صفحه میلمتری نیار نیست
یعنی جزوه خودشان را در باره حیوانات و... نخوانیم؟؟؟؟؟؟؟<==     O:
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۱ امیرحسین ندایی پور اصل
با سلام 
آقا ظاهرا برنامه امتحانات یک بار تغییر کرده(پنج شنبه شده املا و پویش) اگر کسی عکس برنامه را دارد،بگذارد(لطفا)
ومن ا... توفیق
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۴ محم شهبازی
بله ویرایش جدید را قبل از امتحان ها دادند ولی من امکانات گذاشتنش را ندارم .علیک تو داریش؟؟
پاسخ:
قرار گرفت....
فشارکی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ امیرمهدى جعفرى فشارکى
من برنامه امتحانی جدید رو قرار دادم می تونید دانلود کنید

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۰ محم شهبازی
علیک ایمیلت را چک کن یک سری سوال و ... برات فرستادم
پاسخ:
ممنون ولی نرسیده!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۳ محم شهبازی
دوباره چک کن
پاسخ:
اومد
ممنون
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۰ محم شهبازی
اومده بود خواهش میکنم
پاسخ:
فک کنم نشه آهنگ گذاشت
حالا فردا کامل چک میکنم
بچه ها شب به خیر
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۴ محم شهبازی
عیب نداره دستت درد ولی به همین سادگی جا زدی
                                   well done Have you chicken out already  
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۰ محم شهبازی
علیک شماره زمردی را پیدا نمیکنم فکر کنم ا.ن.ا داشته باشه زمردی اگر این پیام را دیدی بصورت خصوصی برای علیک شماره ات را بفرس
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۱ امین هوشیار
سلام
یاعلی خسته نباشید
پاسخ:
ممنون
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸ محمد علی سلیمان زاده
الان هشت نفر در سایت کین
پاسخ:
هشت تا بیکار
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۴ امیرحسین ندایی پور اصل
با سلام
این یک پیام حاوی مطلب طنز نمی باشد.
دوستان محترم، برای بنده مشکلی پیش آمده(که بماند چیست.)ولی به شدت محتاج دعای خیر شما می باشم.
بعد از نماز ما را هم از یادتان نبرید.
التماس دعا
ندایی پور
پاسخ:
حتما
دوستان وقتی یک دو دویی به کمک شما محتاج میشود بدانید که حتما آن فرد مشکلی دارد که حل کردنش مشکل است وگرنه به شما رو نمی آورد
پس همه بعد از نماز و دعاهایتان امیر حسین را هم دعا کنید   
یک صلوات هم برای حل مشکلش بفرستید
اللهم صل علی محمد و آل محمد

laugh


۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹ پشتیبان مـــسیـــرا
باسلام.
از بزرگواریتون ممنونیم.
کپی هیچ مشکلی نداره
یاعلی
پاسخ:
ممنون
 یا علی مدد
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۵ محمد علی سلیمان زاده
علی اکبری رمز سایتو برام بفرست (ایمیلم)
یادم رفته
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۸ حسن اسپایدی
سلام من تازه عضو شدم.کسی دوست نداره خوش آمد بگه؟
آقا خبر دسته اول داغ داغ: سریع و خشن 7 فقط و فقط 18 میلیون دلار میخاد تا رکورد اونجرز1 رو بترکونه البته اون از اونجرز2 27 روز زودتر اکران شده و الآن اونجرز 2 تو رتبه ی ششمه.مارول با اونجرز باید سریع و خشن رو بترکونه درسته؟
من عاشق بی ربط حرف زدنم...
و من الله توفیق برای شما و الالخصوص مارول با اونجرز 2
ما و اونجرز 2 رو هم تو دعاهای خیر و قشنگ و پاکی که میکنید فراموش نکنیید.
التماس دعا(از طرف خودم و شرکت مورد علاقه ام استودویوی سینمایی مارول )
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۸ محمد علی سلیمان زاده
تشکیل کانی ها دقیق از کجا میشه؟
اقا ببخشید می شه لطفا امتحان زیست ترم ١ رو بذارین تو سایت اقای کربلایی نوشته اگه از ترم یک بیاد از اونا میاد
پاسخ:
شب قرار خواهد گرفت
فعلا موجود نیست
با تشکر
Alan to emtahane zist aslan az ostokhan nemiad?
پاسخ:
میاد در سطح جزوه آقای حائری
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۱ محمد علی سلیمان زاده
الان زمیین فقط ترم دو می یاد؟
پاسخ:
بلی.فقط ترم 2 یعنی از ابتدای کانی اولیه.
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۲ محمد علی سلیمان زاده
شک دارم
پاسخ:

به ما عتماد کن.

به آقای بخشی پور اعتماد کن.

۱۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۸ محمد شهبازی
ولـــــــــــــــــــــــــــــادتـــــــــــــ... منجی عالم ،خلیفة ‏الرّحمان، بر تمام جزوانه
ای ها مبارک......


وی یگانه فرزند امام عسکری علیه السلام یازدهمین امام شیعیان است. امام زمان حضرت مهدی (عج) در سحرگاه نیمه شعبان 255 ق در سامرّا چشم به جهان گشود و پس از پنج سال زندگی تحت سرپرستی پدر، و مادر بزرگوارشان نرجس خاتون، در سال 260 ق به دنبال شهادت حضرت عسکری علیه السلام ـ همچون حضرت عیسی علیه السلام و حضرت یحیی علیه السلام که در سنین کودکی عهده دار نبوّت شده بودند ـ در پنج سالگی منصب امامت شیعیان را عهده دار شدند. آن بزرگوار پس از سپری شدن دوران غیبت با تشکیل حکومت عدل جهانی احکام الهی را در سرتاسر زمین حاکمیت خواهد بخشید.

آخرین امام شیعیان در پانزدهم ماه شعبان 255 ق، علی رغم مراقبت های ویژه مأموران حکومت عباسی، در خانه امام عسکری علیه السلام چشم به جهان گشودند. تولد مخفیانه آن حضرت بی شباهت به تولد حضرت موسی علیه السلام و حضرت ابراهیم خلیل علیه السلام نیست. همان گونه که این دو پیامبر بزرگ الهی تحت شدیدترین تدابیر امنیتی فرعونیان و نمرودیان به اراده خداوند و به سلامت در کنار کاخ فرعون و نمرود متولّد شدند، حضرت مهدی(عج) نیز در حالی که جاسوسان و مأموران خلیفه عباسی تمام وقایع خانه امام یازدهم علیه السلام را زیر نظر داشتند، در کمال امنیت و بدون آن که دشمنان بویی ببرند، در سحرگاه روز جمعه نیمه شعبان قدم به جهان هستی گذاشتند.
پاسخ:
oh yes
Slm kasi shomareyee emaili chizi az mosaiebi dare kare mohem daram bash

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی