ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه متعلق به کلاس 2.2 ؛ دوره 30 مدرسه علامه حلی 1 تهران

سوالات زیست

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

سلام دوستان.

 دوست دارید عمو م.ش.د بهتون عیدی بده؟اونم عیدی ای که واسه زیستتون مفید باشه.

این فایل ها رو کاربر دوست و 2/2 خوبمون برامون گرفته تا ما هم استفاده کنیم.

برای سلامتی همه ی مریض ها و موفقیت هممون من جمله م .ش یه صلوات محمدی پسندبفرست.ولی جیغ نزنید لطفا همسایه ها هم کار و زندگی دارن.

اینم فایل هایی که م.ش.د داده:

http://trainbit.com/files/2180101884/saale_zist_term.zip

۹۴/۰۳/۱۰
حسن اسپایدی

نظرات  (۱۰)

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۵ محمد علی سلیمان زاده
سفید (یا هرکس دیگه)
رمز فایلا چیه(زیستو زمین)
همین الان لطفا برام رمزو ایمیل بزنید
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۰ محمد علی سلیمان زاده
mohalisoli.28.79@gmail.com
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۱ محمد علی سلیمان زاده
تورو خدا زود تر
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۲ محمد علی سلیمان زاده
تورو خدا زود تر
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۷ محمد شهبازی
دانلود نمیشه...
پاسخ:
چرا میشه شهبازی جوون
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹ محمد امین خدادادی
ممنون بابت سوالات
پاسخ:
       خواهش میکنم برادر.
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۰ محمد شهبازی
چه شکلی دانلودش کنم
پاسخ:

       روی لینک کلیک کن ومن با IEاین  خودم یه بار دانلودش کردم.این از سایت ترین بیته.

راستی به کی دارم جواب میدم؟به محمد شهبازی؟آخه ...خودت میدونی چرا نباید بهت جواب بدم.

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۹ حسن اسپایدی
راستی اگر نمیخواهید سایت به روندش ادامه بده نظر ندید.
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ محمد شهبازی
علیک دانلود نمیشه من تا حالا هر چیز ازjozvaneh(جزوه+دیوانه)دانلود کردم بدون
نقص دانلود میشد متونی یه کاریش کنی.....:(
پاسخ:
       شهباز این لینکش از سایت ترین بیته و همه میتونن از اون استفاده کنن.
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۱ محمد علی سلیمان زاده
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!
کتاب شهبازه

من که گفتم صد تا کتاب داره

شوخی بود ولی حقیقت
پاسخ:
       چی بگم....

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی