ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه متعلق به کلاس 2.2 ؛ دوره 30 مدرسه علامه حلی 1 تهران

سوالات تاریخ

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ

سوالات تاریخ

1

2

۹۴/۰۳/۰۳
آریا علی اکبری

تاریخ

نظرات  (۷)

۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۸ سرزمین آریایی
سلام
واقعا از این مطلبت خوشم اومد
اگر وقتش داشتی یک سری هم به ما بزن .

سرزمین آریایی - http://ariae.ir
پاسخ:
چه با سلیقه!!
اگه راست میگی بگو رمز فایل چی بود؟؟؟
چشم حتما!
دمت گرم علیک 
                               huzzah Alick
راستی سوال اول تستی سؤالات در pdf :
                                    کاروان سرای شرق ==> کاروان سرای شرف 
                                                                           


                                    so long 
  
پاسخ:
بله جوابشم میشه سرخس
*
با سلام 
میشود لطفا بگویید پاسخ سوال 17 تشریحی(نسخه ی آقای شهبازی) چیست؟
باتشکر
پاسخ:
آقای شهبازی حالا بیایید و پاسخ گو باشید
فکر میکنم جوابش در این صفحه باشد
صفحه 84 کتاب درسی قسمت "سلاطین" بند اول و دوم
http://www.x-shobhe.com/shobhe/4859.html/    ==>     لینک پاسخ
و من ا... توفیق
*
(همان ناشناس معروف)
آقا یادم رفت خاطر نشان کنم:نظراتی که با * شروع شده از بنده هست.
(جالب است که این نوشته هم به صورت اتوماتیک بالای نظر می آید!)
پاسخ:
نه من خودم میگذارم
مثلا برای این نظر نمیگذارم
خوبه؟؟

جواب سوال قبلی ===>       http://www.x-shobhe.com/shobhe/4859.html
*
راستی "ومن ا... توفیق" نخستین بار توسط بنده استفاده شده و در نتیجه:
"و من ا.. توفیق"=>all rights reserved by nashenas
پاسخ:
:) 
سلام بچه های خوبی هستید. از حرف ها تون خوشم آمد انشاالله موفق باشید مادر همیشه دوست باقی بمانید هیچ دوستی به صداقت دوران شما نیست
پاسخ:
ممنون
 شما لطف دارید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی