ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه

٢.٢ یعنی یک روح در ٢٥ بدن

ستاد جزوه نویسی جزوانه متعلق به کلاس 2.2 ؛ دوره 30 مدرسه علامه حلی 1 تهران

خبر خبر!!! چت روم جزوانه افتتاح شد!!!

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

از حالا به بعد میتوانید با رفتن به چت روم جزوانه نظرات خودتان را بگویید و از  یکدیگر سوال بپرسید و هر کار دیگر...

چت روم جدید وبلاگ

 

دارم سعی میکنم چت رو بیارم روی صفحه اصل حالا ببینم چی میشه...

 

 

نظرات  (۵)

۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۱ محمد رضا مشهدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** چت رومو خصوصی کن برا برلبچ مدرسه
پاسخ:
بی ادب باش!!
*
با تشکر از مدیریت هوشیار وبلاگ!
و من ا... توفیق
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۴ محمد رضا مشهدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقا ** **** صفته
*
با تشکر از مدیریت هوشیار وبلاگ!
و من ا... توفیق
پاسخ:
این نظر مال آقای ندایی پور است
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۲ امید رضایوف
سلام بر همه
آریا لطفا رمز عبور مطالب رو بفرست به ایمیل من و هر فرد دیگری که نداره

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی